https://yektaplast.com/امروزه تهیه سرویس پلاستیک عروس و خرده ریز های مورد نیاز در آشپزخانه و دیگر قسمت های منزل به یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها تبدیل شده است . همانگونه که می‌دانید به علت زیاد بودن تعداد قطعات، امکان خرید تک به تک این محصولات بسیار دشوار خواهد بود تا اینکه شما بتوانید به رنگ مورد نظرتان را برای ست شدن با دیگر قطعات و لوازم موجود در منزل انتخاب و تهیه نمایید. مجموعه پخش پلاستیک یکتا با عرضه سرویس های جهیزیه عروس در رنگ ها و مدل های مختلف توانسته این مشکل را برای شما عزیزان تا حد زیادی برطرف نماید تا شما عزیزان بتوانید سرویس های جهیزیه ۶۴ پارچه و 70 پارچه و 90با پارچه را به راحتی با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که تمامی این سرویس های عروس در رنگ بندی های متنوع و بسته بندی بسیار شیک و مقاوم عرضه خواهند شد. پخش پلاستیک یکتا خیال شما را بابت تهیه این قسمت از جهیزیه تازه عروسان راحت کرده است. با مراجعه به کاتالوگ موجود در داخل بسته بندی این سرویس عروس پرکاربرد مشاهده خواهید کرد که این سرویس ها کاربردی چند منظوره داشته و تمام نیازهای روزانه شما را برطرف می کنند. این محصول از پلاستیک های با کیفیت و درجه یک ساخته شده که علاوه بر رعایت اصول بهداشتی در ساخت آن ها، ظاهری زیبا به منزل و به خصوص آشپزخانه شما نوعروسان خواهد بخشید. همچنین کیفیت بالای ساخت محصولات باعث می‌شود که طول عمر آن افزایش یافته و شما عزیزان بتوانید برای مدت زمان طولانی بدون اینکه ذره ای کیفیت و یا رنگ خود را از دست بدهند از این محصولات استفاده نمایید.

تماس با پخش پلاستیک یکتا 09124118231

دلایل خرید سرویس پلاستیک عروس

خرید سرویس پلاستیک عروس و دیگر اقلامی که به صورت پک ارائه می شوند از نظر بسیاری از افراد از نظر اقتصادی به صرفه به نظر می رسد .اما باید گفت که این خرید علاوه بر جنبه اقتصادی ، کاربردی نیز هست. شاید معنا و مفهوم این جمله را زمانی متوجه شوید که هزینه بالایی را جهت تهیه خرده ریز ها و لوازم مورد نیاز آشپزخانه و منزل خود کرده باشید، اما زمانی که به یک وسیله احتیاج داشته باشید آن وسیله در دسترستان نباشد.بنابراین سرویس های جهیزیه عروس که به صورت پک در پخش پلاستیک یکتا در رنگبندی ها و تنوع مختلف به شما عرضه خواهد شد می تواند مشکلات را برای شما برطرف نماید.

این محصولات که در پک های ۶۴ ، ۷۰ و ۹۰ پارچه از برندهای لیمون ، هوم کت و BMD عرضه خواهد شد تنوع بسیار بالایی از محصولات را برای شما به همراه دارد و می توانند علاوه بر زینت بخشیدن به منزل و آشپزخانه شما تمام نیازهای روزمره شما را برطرف نماید. علاوه بر آن اگر بخواهیم از جنبه اقتصادی به این موضوع بپردازیم باید بگویم که اگر شما بخواهید به صورت تک تک محصولات موجود در این پکیج را خریداری نمایید علاوه بر صرف هزینه و زمان بالا ممکن است در ست کردن رنگ و یا طراحی محصولات با مشکل مواجه شوید در صورتی که می توانید با خرید این پک های سرویس جهیزیه عروس این مشکلات را پشت سر گذاشته و در کمترین زمان زیباترین و با کیفیت ترین محصول را در رنگ دلخواه خود خریداری نمایید.

فروشگاه سیار کارتن، راحت ترین و ارزان ترین روش خرید کارتن و لوازم اسباب کشی، تحویل درب منزل در سراسر تهران

09122239407

الو کارتن

فروشگاه سیار کارتن، راحت ترین و ارزان ترین روش خرید کارتن و لوازم اسباب کشی، تحویل درب منزل در سراسر تهران

09122239407

تحویل درب منزل

کارتن حمل بار

کارتن لوازم اداری

کارتن اثاثیه منزل

کارتن اسباب کشی و فریت بار

الو کارتن، اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده و فروشنده کارتون آماده سه لایه و پنج لایه محکم در اندازه و ابعاد مختلف، کارتن اسباب‌کشی، کارتن حمل اثاثیه منزل و لوازم شرکت، کارتن فریت بار و ... در تهران، آماده ارسال کارتن خالی با قیمت مناسب و تحویل فوری در سراسر تهران است.

02122780700

فروشگاه سیار کارتن

فروش تلفنی کارتن خالی و لوازم بسته‌بندی و کارتون حمل بار و اسباب‌کشی در تهران

09122239407

کارتن اسباب کشی

کارتن حمل بار، کارتن اسباب‌کشی و انواع دیگر کارتن ابزار مفید و کاربردی در جابجایی و بسته‌بندی هستند.

لوازم بسته بندی

بسته‌بندی مناسب سبب سهولت در جابجایی و اسباب‌کشی می‌شود. بعد از تهیه کارتن، نوبت لوازم بسته‌بندی است.

کارتن اثاثیه منزل و حمل بار

کارتن حمل بار، کارتن اسباب‌کشی و انواع دیگر کارتون، در جابجایی و بسته‌بندی ضروری و کاربردی است. از کارتن خالی مخصوص اسباب‌کشی می‌توان برای بسته‌بندی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم مانند کتاب، کفش، لباس، مواد غذایی، سرویس چینی، لوازم دکوری و خرده‌ریز به‌منظور نگهداری، فریت بار، جابجایی، اسباب‌کشی و ... استفاده کرد. معمولا از کارتن بزرگ برای بسته‌بندی وسایلی حجم زیاد و وزن کم دارند استفاده می‌شود و از کارتن کوچک برای بسته‌بندی لوازم کوچک و سنگین.

انواع کارتن اسباب کشی و حمل بار

کارتن کوچک

قیمت: 0.00 ريال

کارتن بسیار محکم و با کیفیت که با نام کارتون موزی شناخته می‌شود. برای بسته‌بندی چینی و کریستال مناسب است و برای بسته‌بندی کتاب، سرویس غذاخوری، اوراق اداری، لوازم دکوری و ... نیز استفاده می‌شود.

کارتن شکستنی

قیمت: 0.00 ريال

کارتن محکم مناسب اشیاء شکستنی متوسط و بزرگ. از کارتون شکستنی برای بسته‌بندی کالا و اثاثیه سنگین و شکستنی مانند بشقاب، لیوان، چینی، غذاخوری، لوازم آشپزخانه و ظروف کریستال استفاده می‌شود.

کارتن اداری

قیمت: 0.00 ريال

کارتون حمل و بسته‌بندی لوازم اداری که به کارتن زونکن معروف است. اندازه این کارتن مناسب زونکن، اوراق اداری، پوشه و پرونده، مدارک و کتاب است و بیشتر جهت جابجایی و حمل لوازم اداری در شرکت و بانک کاربرد دارد.

کارتن بزرگ

قیمت: 0.00 ريال

کارتون بزرگ در سایزهای مختلف به شکل مکعب مربع یا مکعب مستطیل تولید می‌شود. این کارتن همه منظوره و جهت بسته‌بندی اسباب و اثاثیه متوسط و بزرگ، فریت بار، حمل و نقل و اسباب‌کشی استفاده می‌شود.

فروش لوازم بسته بندی

فروشگاه سیار کارتن خالی اسباب کشی و لوازم بسته‌بندی اثاثیه در تمام نقاط تهران

09122239407

فروشگاه سیار کارتن در تهران

فروشگاه سیار کارتن در تهران

فروشگاه سیار کارتن در تهران

فروشگاه سیار کارتن در تهران

چگونه از الوکارتن، کارتن و لوازم بسته بندی بخریم؟

چگونه کارتن و لوازم بسته بندی را انتخاب کنیم؟

کدام مناطق تهران تحت پوشش فروشگاه سیار است؟

قیمت کارتن خالی و کارتن اسباب کشی چند است؟

مزایای خرید از فروشگاه سیار الو کارتن چیست؟

آیا کارتن‌های آماده الوکارتن دست دوم است؟

سگ من هم در همین به اصلاح بیمارستان دامپزشکی ایران زمین مرد توسط جراح بدون مجوز


سگ من هم در همین به اصلاح بیمارستان دامپزشکی ایران زمین مرد توسط جراح بدون مجوز

این نظرات مردم در مورد این کلینیک هست که درسایت حکیم مهر منتشر شده بود اما بعدا همه نظرات منفی پاک شد تا فقط تعریف و تمجید ازشون باقی بمونه.

تعداد بازدید: ۱۲۲۶

تاریخ انتشار:15 December 2019 - ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۸

«دكتر توکلی» مدیر کل دامپزشکی استان روز پنجشنبه 21 آذر ماه به همراه «دکتر ضیائی» مسئول تشخیص و درمان دامپزشکی و جمعی از مسئولان آن اداره کل از بیمارستان دامپزشكی «ایران زمین» در شهرستان کرج از فعالیت این واحد درمانی بازدید نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این بازدید مدیر و پرسنل آن بیمارستان دامپزشكی توضیحاتی در خصوص امکانات آن بیمارستان ارائه نمودند.

در ادامه «دکتر توکلی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز از بخش های مختلف بیمارستان شامل بخش درمانگاه، بستری و پاراکلینیک و تجهیزات رادیولوژی دیجیتال، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی، فیزیوتراپی و توان بخشی، داروخانه و سایر بخش ها بازدید بعمل آورد.

وی اذعان داشت: توانمندی بخش خصوصی شاغل در امور درمانی دامپزشکی در جهت ارائه خدمات به همشهریان و دامداران از اهمیت فراوانی برخوردار است و در حفظ، ارتقاء و سلامت بهداشت عمومی نقش بسزائی ایفا می کند.

برچسب ها: دامپزشکی ، دكتر توکلی ، البرز ، کرج ، بازدید ، بیمارستان دامپزشکی ، ایران زمین

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲۰

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۲۱

Nima | | ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 23 8

پاسخ

این بیمارستان و کادر درمانش فوق العاده هستن
و به جرعت میتوان گفت جزو 3 بیمارستان برتر ایران هستند.
من برای بیماری پرنده ام تقریبا بیشتر بیمارستان ها رفته بودم اما هیچکس نتونست خوبش کنه اما دکتر حقی نازنین حال پرنده منو خوب کرد در واقع یاید بگم معجزه کرد.
ممنون از کادر درمانی بیمارستان

پاسخ ها

ناشناس || ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴

سلام
من هم خوگوشم رو پیش همه درمانگاههای کشور بردم اما فایده نداشت و با یک ویزیت در این درمانگاه خوب شد

ولقان حسینی || ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶

همه کامنت های مثبت توسط خود کلینیک نوشته میشه. کافیه ساعت انتشار خبر و کامنتای مثبت رو مقایسه کنید.
علاوه براین دوست عزیز شما مگر همه کلینک های ایران رو با پرندتون تشریف بردید که آمار گرفتین و جزو 3 بیمارستان برتر ایران شده؟

خلج || ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳

ممکنه این رده بندی رو منتشر کنید ما هم ازش استفاده کنیم؟ رتبه های اول و دوم مربوط به کدام بیمارستان ها هستند؟ جامعه آماریتون چی بوده و بین چند کلینیک و بیمارستان به این نتیجه رسیدید؟ چند بیمارستان و کلینیک رو مورد بررسی قرار دادید و معیارهاتون چی بوده؟ تخصص شما چیه و با چند جیوان و چند نوبت مراجعه کردید؟

ناشناس | | ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 8 30

پاسخ

خیلی سر زده بود !!!!!!!آخه از حدود یک هفته قبل داشت برنامه ریزی می شد .

ناشناس | | ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 21 10

پاسخ

مهمترین موضوع در این بازدید تمیزی و نظافت بیمارستان دامپزشکی فوق میباشد

ناشناس | | ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 8 23

پاسخ

احتمالا" این اتاق جراحی است !!؟؟ الکتروکوتر روی میز !!؟؟ و غیر استریل !! یخچال ، تلفن ، داخل اتاق جراحی !!؟؟ پنکه !!؟؟ و البته هر چند تهویه در اتاق جراحی مهم است و البته اصلاح و تغییرات در ساختمانی مسکونی برای انطباق با شرایط یک محیط درمانی و بخصوص بیمارستان !! بسیار دشوار است ، اما این نوع طراحی هواکش برای اتاق جراحی !!؟؟ شبیه کارگاه صنعتی شده است .

پاسخ ها

مهدی رجبعلی || ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹

چطور میشه تقاضا کرد تا دوباره سر بزنن اونجا؟ راهی هست برای شکایت؟

ولقان حسینی | | ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ 1 17

پاسخ

متاسفم که 11 نظر تایید نشده توی سایت داریم و فقط 6 تاش تایید شده. من خودم زخم خورده ی همین تبلیغات هستم تو ایسنتا. کاش حداقل جوون حیوونا اگر براتون مهم نیست صادقانه همه نظرات رو منتشر کنید.

آیدین بهاری | | ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ 1 15

پاسخ

یک نفر باید به وضعیت این کلینک رسیدگی کند

volghan hosseini | | ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ 1 14

پاسخ

از این مرکز شکایت کردم و متوجه شدم .................... اتفاقا همین دوشنبه موضوع رو به آقای توکلی منتقل کردم و قرار هست جلسه ای تشکیل بشه با حضور قاضی تا به این موضوع رسیدگی بشهلطفا نظر رو تایید کنید. بحث جان حیوانات هست مسئولیت اخلاقی دارید.اسم من ولقان حسینی هست و تمام مسئولیت این کامنت رو به عهده میگیرم هرشخصی هم که تردیدی در این مورد دارد میتواند به اسناد منتشر شده در اینستاگرام بنده مراجعه کند.این هم شماره تلفن بنده برای موارد قانونی این ادعا 09198086146

پاسخ ها

ناشناس || ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶

حکیم مهر بدون اطلاع از تمامی جوانب هر کامنت را نمایش ندهید، این فرد به علت دخالت در امور دامپزشکی و تجویز خودسرانه دارو و تزریق پنیسیلین داخل رگ، حیوان خودش را کشته است، دخالت ایشان در امور درمانی قابلیت پیگرد دارد هرچند که پرونده ایشان در دادسرا و پلیس فتا به علت نشر اکاذیب و توهین و تشویش اذهان عمومی و تخریب و توهین به دامپزشکان یک مجموعه خوشنام مفتوح و تحت پیگرد است.

ناشناس || ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶

به زودی در دادگاه باید جوابگوی تهمت ها و فحاشی هایتان باشید

ولقان حسینی || ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱

من اگر موردی رو مطرح کردم با اسم و فامیل مطرح کردم. شما بنده رو متهم کردید به صورت ناشناس! بنده که به زعم شما خلافکارم و به زودی محاکمه میشم با اسم و فامیلی و مدرک کامنت گذاشتم شما که حق به جانب هستید چرا ناشناس؟ ماشاالله اطلاعاتتون هم کامل هست در مورد اتفاقات پرونده کلینیک و پرونده های مطرح نشده و حتی از آینده هم خبر دارید ... احتمالا بازدید کنندگان هم باور میکنن که شما از طرف کلینیک نیستید من که باور کردم.

برومند || ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳

اتفاقا کار بسیار خوبی میکنی حکیم مهر عزیز که همه کامنت ها رو منتشر میکنی اطلاع رسانی بی طرفانه و دقیق یعنی همین مردم خودشون میخونن و قضاوت میکنن کار رسانه همینه

جمال زارع

  • |

۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱

به جای عذرخواهی و تلاش در رفع دلخوری و جلب رضایت، دارید شاکی رو تهدید میکنید؟ من جای ایشون بودم از همین صفحه یه کپی میگرفتم و میبردم فتا! تشویش اذهان عمومی؟ انتشار تخلف یک دامپزشکی از چه زمانی تشویش اذهان عمومی محسوب میشه؟ این مجموعه خوشنام یک جستجو در اینترنت انجام بدهند تا خوشنام بودنشون مشخص بشه. بنده حاضرم وکالتتون رو به صورت رایگان به عده بگیرم اگر تصمیم بر شکایت کیفری از این مجموعه داشتید

ولقان حسینی || ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶

کاری که از دست من برمیومد شکایت از این مرکز بود که انجام دادم از اینجا به بعدش به نظام دامپزشکی و قوه قضاییه مربوط میشه. البته که اگر منصفانه نباشه اعتراض میزنم و این موضوع رو تا بالاترین مرجع قضایی ادامه میدم.

جمال زارع | | ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ 0 9

پاسخ

به حال و اوضاع دامپزشکی در کرج باید فقط تاسف خورد واقعا

مهرآور | | ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ 0 2

پاسخ

اتاق عمل مهم نیست که پزشکاش مهمن .......................

پاسخ ها

Mahdi || ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹

دقیقاً باید از پزشکان مرکز بازدید می‌شد نه اتاق عمل
حالا تمیز یا کثیف
مجهز یا بدون تجهیزات
پزشکشون باید تخصص داشته باشه

راهنمای خرید سرویس پلاستیک عروس

امروزه تهیه سرویس پلاستیک عروس و خرده ریز های مورد نیاز در آشپزخانه و دیگر قسمت های منزل به یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها تبدیل شده است . همانگونه که می‌دانید به علت زیاد بودن تعداد قطعات، امکان خرید تک به تک این محصولات بسیار دشوار خواهد بود تا اینکه شما بتوانید به رنگ مورد نظرتان را برای ست شدن با دیگر قطعات و لوازم موجود در منزل انتخاب و تهیه نمایید. مجموعه پخش پلاستیک یکتا با عرضه سرویس های جهیزیه عروس در رنگ ها و مدل های مختلف توانسته این مشکل را برای شما عزیزان تا حد زیادی برطرف نماید تا شما عزیزان بتوانید سرویس های جهیزیه ۶۴ پارچه و 70 پارچه و 90با پارچه را به راحتی با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید.لازم به ذکر است که تمامی این سرویس های عروس در رنگ بندی های متنوع و بسته بندی بسیار شیک و مقاوم عرضه خواهند شد. پخش پلاستیک یکتا خیال شما را بابت تهیه این قسمت از جهیزیه تازه عروسان راحت کرده است. با مراجعه به کاتالوگ موجود در داخل بسته بندی این سرویس عروس پرکاربرد مشاهده خواهید کرد که این سرویس ها کاربردی چند منظوره دارند و تمام نیازهای روزانه شما را برطرف می کنند. این محصول از پلاستیک های با کیفیت و درجه یک ساخته شده که علاوه بر رعایت اصول بهداشتی در ساخت آن ها، ظاهری زیبا به منزل و به خصوص آشپزخانه شما نوعروسان خواهد بخشید. همچنین کیفیت بالای ساخت محصولات باعث می‌شود که طول عمر آن افزایش یافته و شما عزیزان بتوانید برای مدت زمان طولانی بدون اینکه ذره ای کیفیت و یا رنگ خود را از دست بدهند از این محصولات استفاده کنید.دلایل خرید سرویس پلاستیک عروسخرید سرویس پلاستیک عروس و دیگر اقلامی که به صورت پک ارائه می شوند از نظر بسیاری از افراد از نظر اقتصادی به صرفه به نظر می رسد .اما باید گفت که این خرید علاوه بر جنبه اقتصادی ، کاربردی نیز هست. شاید معنا و مفهوم این جمله را زمانی متوجه شوید که هزینه بالایی را جهت تهیه خرده ریز ها و لوازم مورد نیاز آشپزخانه و منزل خود کرده باشید، اما زمانی که به یک وسیله احتیاج داشته باشید آن وسیله در دسترستان نباشد.بنابراین سرویس های جهیزیه عروس که به صورت پک در پخش پلاستیک یکتا در رنگبندی ها و تنوع مختلف به شما عرضه خواهد شد می تواند مشکلات را برای شما برطرف نماید.این محصولات که در پک های ۶۴ ، ۷۰ و ۹۰ پارچه از برندهای لیمون ، هوم کت و BMD عرضه خواهد شد تنوع بسیار بالایی از محصولات را برای شما به همراه دارد و می توانند علاوه بر زینت بخشیدن به منزل و آشپزخانه شما تمام نیازهای روزمره شما را برطرف نماید. علاوه بر آن اگر بخواهیم از جنبه اقتصادی به این موضوع بپردازیم باید بگویم که اگر شما بخواهید به صورت تک تک محصولات موجود در این پکیج را خریداری نمایید علاوه بر صرف هزینه و زمان بالا ممکن است در ست کردن رنگ و یا طراحی محصولات با مشکل مواجه شوید در صورتی که می توانید با خرید این پک های سرویس جهیزیه عروس این مشکلات را پشت سر گذاشته و در کمترین زمان زیباترین و با کیفیت ترین محصول را در رنگ دلخواه خود خریداری نمایید.نکات حائز اهمیت در پک های سرویس پلاستیک عروسهمانطور که در قسمت‌های بالا به آن اشاره کردیم خرید سرویس پلاستیک عروس فواید بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت تا بتوانید علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه های جانبی خود، بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای نوعروسان و استفاده در آشپزخانه و منزل خود تهیه نمایید. این سرویس های جهیزیه که از برندهای مطرح و معتبر لیمون ، هوم کت و بی ام دی در پخش پلاستیک یکتا عرضه می شوند دارای خصوصیات و ویژگی های متنوعی هستند که در ادامه به بررسی و معرفی آنها خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که در داخل بسته بندی این سرویس های جهیزیه کاتالوگ و بروشور هایی قرار گرفته که شما عزیزان می توانید در زمان خرید تمام محصولات و قطعات موجود در این پک آرا بررسی و مشاهده نمایید.1- طراحی و ساخت : این محصولات از مواد نو و بهداشتی در رنگ بندی و طرح های زیبا ساخته شده است. در ساخت محصولات نهایت دقت انجام شده تا محصولات به گونه ای طراحی و ساخته شوند که بتوانند با نمونه های خارجی و گران قیمت موجود در بازار رقابت کند. استفاده از رنگ ها و مواد با کیفیت در ساخت این محصولات باعث شده که به راحتی بتوانید در مصارف گوناگون از این ظروف و لوازم استفاده نمایید بدون اینکه از کیفیت آنها کاسته شود و همچنین در کنار شستشوی راحت از دوام بالایی برخوردار باشند.2- تنوع اقلام موجود در پکیج : سرویس جهیزیه لیمون ، سرویس جهیزیه هومکت و سرویس جهیزیه بی ام دی با تهیه تمام قطعات ضروری و کاربردی ، با کاربردی چند منظوره ، توانسته تمام نیازهای یک خانم خانه دار را برطرف نمایید. همانگونه که در این مطلب و یا کاتولیک موجود در بسته بندی مشاهده خواهید کرد به نظر میرسد گوناگونی و تنوع محصولات موجود در این پکیج هر آنچه که احتیاج دارند را در کنار هم گرد آورده است.این پکیج ها و محصولات مورد نیاز در آشپزخانه که برای پخت و پز ، شستشو و نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند ، شامل مجموعه کاملی از لوازم مورد نیاز جهت شستشو و نگهداری لباس ها و ظروف پلاستیکی موردنیازجهت گردش و پیک نیک و همچنین انواع سبدها و لگن ها می باشد که در قسمت های بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد.3- حمایت از تولید داخلی در خرید سرویس جهیزیه عروس : همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم مواد و رنگ های به کار رفته در ساخت این محصولات با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی و ساخت آنها باعث شده که این محصولات باکیفیت بتوانند با نمونه‌های خارجی خود در بازار رقابت نمایند. توجه داشته باشید که در صورتی که بخواهید این محصولات موجود در پکیج های جهیزیه عروس را به صورت تک تک و از برندهای خارجی و بعضاً بی کیفیت تهیه نمایید باید هزینه ای بسیار بالا ی را پرداخت نمایید و ممکن است نتوانید رنگ های مورد نیاز خود را با هم ست نمایید. بنابراین شما عزیزان می توانید با خرید از این برندها علاوه بر تهیه یک سرویس جهیزیه فوق العاده زیبا و پرکاربرد و با دوام از تولیدات داخلی حمایت نمایید.4- خرید سرویس جهیزیه عروس : شما به راحتی می توانید سرویس جهیزیه مورد نیاز خود را در رنگ و طرح دلخواه خود خریداری نمایید. با توجه به اطلاعاتی که در این مطلب به شما ارائه خواهیم داد و کاتالوگ تهیه شده برای تک تک این سرویس های عروس شما عزیزان حتی می توانید بدون مراجعه حضوری و صرف زمان خود تنها با یک تلفن سرویس مورد نظر خود را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را تهیه نمایید. تنها کافیست با مراجعه به سایت پخش پلاستیک یکتا به آدرس اینترنتی yektaplast.com سفارش خود را ثبت کنید. علاوه بر آن می توانید جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با مراجعه به صفحه تماس با ما در سایت با مشاورین ما در ارتباط باشید.چند نکته در رابطه با تهیه سرویس جهزیه و پلاستیک عروس با کیفیتداشته باشیم که برای تهیه یک سرویس پلاستیک عروس با کیفیت علاوه بر قیمت ، کیفیت آن نیز بسیار اهمیت دارد. امروزه ممکن است به دلیل توجه بسیار زیاد نوعروس ها و خانواده ها به این پکیج های جهیزیه بسیاری از افراد سودجو با تولید محصولاتی مشابه اما بی کیفیت محصولی را به بازار با این نام عرضه کنند که کیفیت و ماندگاری بالایی برای شما نخواهد داشت. شما عزیزان میتوانید به راحتی با بو کردن قطعات موجود در پکیج و مشاهده رنگ آن ها تا حدودی به کیفیت آن پکیج دست پیدا کنید.در صورتی که این قطعات پلاستیکی بوی بدی داشته باشند بدانید که در ساخت آنها از پلاستیک های کهنه و بازیافتی استفاده شده که علاوه بر داشتن رنگ کدر تر برای سلامتی بسیار مضر هستند و باید برای استفاده در آشپزخانه انتخاب شوند.برای انتخاب این ظروف دقت داشته باشید که ظروف را خریداری نمایید که در ساخت آنها از پلاستیک های ضخیم استفاده شده باشد تا مطمئن شوید که علاوه بر استفاده از مواد با کیفیت در ساخت آنها از مقاومت بالایی در برابر با سرما و گرما و مصارف مختلف از خود نشان خواهند داد و بتوانید برای سالهای طولانی از آن استفاده نمایید بدون اینکه مشکل خاصی برای آنها پیش بیاید.

ولقان حسینی

ولقان حسینی--------------------مدرس، طراح، برنامه نویس و متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیکتحصیلات آکادمیک--------------------• دانش آموخته رشته نرم افزار سیستم دانشگاه یزد در مقطع کاردانی• لیسانس علوم کامپیوتر دانشگاه آزاد یزد• لیسانس تکنولوژی اطلاعات از موسسه فنآوری و مهندسی ایکاوالا - گوجارات • کارشناس ارشد علوم کامپیوتر از دانشگاه دولتی نوادا - لاس وگاس• دکترای علوم کامپیوتر از موسسه سلطنتی فن آوری - استوکهلمدوره‌ها و مجوزها-----------------------• گواهی ایزو 9001 از موسسه ایزو بریتانیا• گواهی دانش کامپیوتر از موسسه IIET هند• گواهی ایزو 9001 از موسسه کنترل کیفیت بریتانیا• گواهی دانش کامپیوتر از آکادمی سینج فیلیپینزبان‌ها-----------------------• آذری - مسلط• فارسی - مسلط• سوئدی - مسلط• انگلیسی - مسلط• ترکی - مسلطموفقیت‌ها و افتخارات-----------------------• استاد دانشگاه های دولتی و آزاد• عضو دائم انجمن طراحان وب• داور و کارشناس پارک علم و فنآوری• مشاور تبلیغاتی بیش از 350 شرکت و سازمان• مشاور و مجری تبلیغات و برندسازی بیش از 180 شرکت و سازمان• مشاور و مجری مارکتینگ بیش از 10 هتل ایرانی و بین المللی• مشاور برندسازی روزنامه های داخلی• مشاور احزاب و گروه‌های داخلینمونه کارها-----------------------1. امور مجلس ریاست جمهوری ایران2. انجمن بین المللی ISALS3. انجمن بین المللی ذهن برتر4. انجمن پیمانکاران فضای سبز تهران5. انجمن معلولان شهرداری تهران6. آژانس مسافرتی سام پرواز7. آژانس مسافرتی شیردال ایریا8. آموزشگاه فست فود فودآموز9. بانک جامع معادن سنگ ایران10. پرتال اصنف موبایل و کامپیوتر ایران11. پرتال اطلاع رسانی معادن سنگ ایران12. پرتال اطلاع رسانی یزد تشریفات13. پرتال اطلاعات اصناف ایران14. پرتال اطلاعات املاک مهریز15. پرتال خبری چیتگر16. پرتال خبری خورمیز اولیا17. پرتال خبری ذهن برتر18. پرتال خبری نفت شهر19. پرتال کاریابی آنلاین کاربازار20. پرتال معاملات سنگهای نیمه قیمتی21. پرتال نیازمندیهای 11822. حزب اعتماد ملی یزد23. حزب رفاه ملت ایران24. حسینیه باغ بهار یزد25. خبرگزاری اعتماد ملی یزد26. خبرگزاری ایذه نیوز27. خبرگزاری سنت نیوز28. خبرگزاری صنایع و معادن یزد29. خبرگزاری میراث فرهنگی تهران30. خدمات تشریفات امیر31. خدمات تشریفات باغ شمیران32. دانشگاه علمی کاربردی یزد33. دانشگاه یزد (اتاق ایران و گرجستان)34. دفتر مرکزی بیمه پاسارگاد یزد35. شرکت اطلس کوثر36. شرکت آرتا شیمی37. شرکت آریا نت38. شرکت بازرگانی Black Almas39. شرکت بازرگانی Impoex40. شرکت بازرگانی پارسین41. شرکت بازرگانی پیشگامان توسعه تجارت42. شرکت بازرگانی پیشگامان توسعه کویر43. شرکت بازرگانی تجارت بدون مرز44. شرکت بازرگانی توسعه تمدن پارسیان45. شرکت بازرگانی نیکان رای46. شرکت بیمه رازی یزد47. شرکت پیمانکاری بونیکا48. شرکت پیمانکاری رهگشا49. شرکت پیمانکاری رهنما50. شرکت پیمانکاری زیباسازان51. شرکت تحقیقاتی بوستان52. شرکت چشمه سار جاری53. شرکت دنیا آی تی54. شرکت سامان سازان55. شرکت فن آوران شبکه56. شرکت ویدهوپف هلز57. فروشگاه ابزار و یراق ابزار یزد58. فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو جنوب59. فروشگاه اینترنتی نیکان60. فروشگاه تجهیزات ارتباطی هانا ارتباط61. فروشگاه تجهیزات امنیتی آلبالو شاپ62. فروشگاه سنگهای قیمتی گنجه63. فروشگاه سیار الو کارتن64. فروشگاه شیرینی HB Sweets65. فروشگاه فایل مدیرانه66. فروشگاه فیلم و سریال بانک DVD67. فروشگاه قطعات یدکی Spark68. فروشگاه کامپیوتر یاسین69. فروشگاه کتابانه (خانه کتاب)70. فروشگاه کلبه سلامت71. فروشگاه گرافیک Icon Archive72. فروشگاه لوازم التحریر پارسا تحریر73. فروشگاه لوازم الکتریکی ابرار الکتریک74. فروشگاه لوازم آرایشی هما شاپ75. فروشگاه لوازم جشن تولد سبز76. فروشگاه لوازم روشنایی مباشر الکتریک77. فروشگاه لوازم یدکی یدک ماهان78. فروشگاه ماشین آلات اداری تونر کمپ79. فروشگاه ماشینهای اداری HSC80. فروشگاه و نمایشگاه پارس تصویر81. فروشگاه و نمایشگاه پرده Valencia82. فروشگاه و نمایشگاه موزاییک صفا83. فست فود زنجیره‌ای رونفیله84. فست فود زنجیره‌ای کیپو85. کارخانه دانا الکتریک86. کارخانه ریسندگی نقره نخ87. کارخانه شیمی پلاستیک88. کارخانه صاعقه الکتریک89. کارخانه صنایع لبنی ایساتیس90. کارخانه صنعتی باستان پلیمر91. کارخانه صنعتی حکیمیان92. کارخانه صنعتی کویر پلیمر93. کارخانه کارتن سازی محمد94. کارخانه ماران صنعت95. کارخانه نویان استیل96. کارخانه یزد مروارید پلاست97. کارگاه پارسیان موتور98. کارگاه تولید البسه RMJeans99. کارگاه تولیدی اخوان100. کارگاه تولیدی ایده گلاس101. کارگاه تولیدی آرمان سرام102. کارگاه تولیدی تراش تراز103. کارگاه تولیدی سوفا سازه104. کارگاه تولیدی کابین نمونه105. کارگاه تولیدی کارپوش106. کارگاه تولیدی گاچی107. کارگاه تولیدی گروه PNC108. کارگاه وطن تزئین109. گالری و نمایشگاه هنری نگاه110. گروه بازرگانی Impoex111. گروه تولیدی Car Protection112. گروه تولیدی Newwhey113. گروه مشاوران Financer114. گروه مشاوران IRANHFC115. گروه مشاوران اقامت CG Canada116. گروه مشاوران بنی فارکس117. گروه مشاوران روجین118. گروه مشاورین املاک Yeni Group119. گروه مشاورین والدیار120. ماشین آلات صنعتی بیکران121. ماهنامه اجتماعی فرهنگی تهران122. ماهنامه کامپیوتر و شبکه کاوش123. مجتمع خدمات خودرویی ACE124. مرکز چاپ و لیزر ایران125. مرکز رادیولوژی PETCT-HD126. موتور جستجوی فایاب127. موسسه آموزشی حساب اندیشان128. موسسه آموزشی دانش پژوهان129. موسسه تبلیغاتی سینوس گرافیک130. موسسه چاپ و تبلیغات اسرا131. موسسه چاپ و تبلیغات پیام گرافیک132. موسسه چاپ و تبلیغات رث گرافیک133. موسسه خدمات کشاورزی دیما134. موسسه خیریه همیاری135. موسسه کرایه خودرو Yeni Group136. نمایشگاه جواهرات آرتا137. نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد 3555138. نمایندگی Henny Penny در ایران139. هتل آزادی (هتل پارسیان) یزد140. هتل خانه معلمان اردبیل141. هتل خانه معلمان ارومیه142. هتل خانه معلمان سرعین143. هتل و متل مارال قم144. هتل‌های زنجیره‌ای Z تفلیس145. هیئت انصار مهریز146. هیئت بسکتبال تهران147. هیئت بیس بال تهران148. هیئت پینگ پنگ یزد149. هیئت شهدای ایذه150. هیئت فاطمیون تهران151. هیئت فوتبال تهران152. هیئت فوتبال مهریز153. هیئت فوتبال یزد154. هیئت کریکت تهران155. هیئت کونگ‌فو کهگیلویه و بویراحمد156. وبسایت حافظ تقی خان157. وبسایت دکتر ترکان حسینی158. وبسایت دکتر ترکان حسینی159. وبسایت دکتر مجید سلطان زاده160. وبسایت دکتر مزدک رازی161. وبسایت دکتر مسعود حیدرنژاد162. وبسایت سرآشپز عباس حسینی163. وبسایت مهندس ترانه میلادیاطلاعات تماس-----------------------• تلفن ایران: 00989198086146• تلفن سوئد: 0046766922137• فکس: 00982142694682• ایمیل: Volghan@Gmail.Com • واتزاپ: https://wa.me/989198086146• تلگرام: https://t.me/volghan• فیس بوک: https://www.facebook.com/volghan/• لینکدین: https://www.linkedin.com/in/volghan/• اینستاگرام: https://www.instagram.com/volghan/• توییتر: https://twitter.com/volghan

حشره کش و دستگاه رطوبت ساز (دستگاه بخور)Skip to contentفروشگاه اینترنتی ابرار الکتریک

  • Facebook
  • Linkedin
  • Rss
  • Twitter
  • Instagram
  • Aparat
  • Youtube
  • خانه
  • فروشگاه
  • محصولات و قطعات
    • مقالات
    • حساب من
    09137076903

    دسته بندی

    • حشره کش
    • قطعات یدکی حشره کش
    • بخور و رطوبت ساز
    • قطعات یدکی بخور
    • یاد آورنده دارو
    • روشنایی
    • قطعات الکترونیکی
    همه دسته‌هاحشره کشبخور و رطوبت سازروشناییحشره کش برقیحشره کش چسبیبخور سردبخور گرمبخور سرد و گرمچراغ کارگاهیماژول بخور سردقطعات یدکی حشره کشلامپ مخصوص حشره کش (UV)استارت مهتابیترانس حشره کشپایه مهتابیقطعات یدکی بخورپیزو (اسیلاتور)فنبرد بخار ساز (ویبراتور)منبع تغذیهقطعاتبخور آرایشگاهیقطعات الکترونیکیرطوبت سنج و دماسنجتایمراداپتورلامپنور زندهپنل LEDیاد آورنده دارو انتخاب دسته بندیجستجو0 مورد0 تومان

    فروشگاه ابرار الکتریک

    • حشره کش
    • بخور و رطوبت ساز
    • یاد آورنده دارو

    چسب مخصوص حشره کش (مشکی) برندصاعقه

    25,500 تومان

    حشره کش برقی صاعقه مدل SA240

    1,625,000 تومان

    چسب مخصوص حشره کش (زرد) برندصاعقه

    28,000 تومان

    حشره کش برقی صاعقه مدل SA220

    994,000 تومان

    حشره کش برقی صاعقه مدل SA220 صنعتی

    1,225,000 تومان

    حشره کش برقی صاعقه مدل SA215

    888,000 تومان

    حشره کش چسبی صاعقه مدل SAG215

    628,000 تومان

    حشره کش برقی صاعقه مدل SA210

    704,000 تومان

    حشره کش چسبی SAG220 (استیل)

    1,225,000 تومان

    حشره کش برقی صاعقه مدل SA208

    612,000 تومان

    حشره کش چسبی صاعقه مدل SAG220

    841,000 تومان

    حشره کش برقی صاعقه مدل SA206

    506,000 تومان

    جدیدترین محصولات

    یادآور دارو مدل ۳

    55,000 تومان

    رابط ۱ به ۸ آداپتور

    40,000 تومان

    یاد آور دارو مدل ۲

    45,000 تومان

    رابط ۱ به ۴ آداپتور

    30,000 تومان

    یاد آور دارو مدل ۱

    35,000 تومان

    آداپتور ۲۴ ولت ۱ آمپر

    80,000 تومان

    یاداور دارو مدل ۴

    65,000 تومان

    آداپتور ۲۴ ولت ۳ آمپر

    115,000 تومان

    پنل LED 12W دور شیشه ای

    40,000 تومان

    آداپتور ۲۴ ولت ۵ آمپر سوئیچینگ

    100,000 تومان

    رقص نور LED

    60,000 تومان

    لامپ ۳۶W FPL برند ECO LIGHT

    25,000 تومان

    رقص نور مدل sunflower

    50,000 تومان

    ترانس الکترونیکی راما مدل ۳۰W

    60,000 تومان

    دما سنج و رطوبت سنج دیجیتال

    45,000 تومان

    ترانس الکترونیکی کاوه مدل ۴۰w

    60,000 تومان

    دما سنج و رطوبت سنج دیجیتال HTC-1

    130,000 تومان

    ترانس الکترونیکی صاعقه مدل ۱۰w

    60,000 تومان

    پریز تایمر دار آنالوگ برق ۹۶ تایمه

    110,000 تومان

    ترانس الکترونیکی صاعقه مدل ۱۵w

    60,000 تومان

    برای خرید عمده محصولات با ما تماس بگیرید

    تماس بگیرید

    فروشگاه ابرار الکتریک

    فروشگاه اینترنتی ابرار الکتریک با هدف فروش دستگاه‌های الکتریکی، عمدتاً حشره کش و دستگاه رطوبت ساز (دستگاه بخور) و قطعات یدکی آنها شروع به فعالیت کرد. با افزایش فروش و بنا بر استقبال و درخواست بازدیدکنندگان سایت و خریداران عزیز، تلاش شده طیف گسترده‌تری از محصولات را ارائه دهیم.

    فروشگاه اینترنتی ابرار الکتریک

    محبوب‌ترین ها

    • منبع تغذیه 34 و 12 ولت140,000 تومان
    • بخورسرد (رطوبت ساز) صاعقه مدل 2011530,000 تومان
    • لامپ 40w UV فشرده57,000 تومان
    • چسب مخصوص حشره کش (زرد) برندصاعقه28,000 تومان
    • یادآور دارو مدل 355,000 تومان

    مقالات جدید

    • نکات ایمنی مهم در بخور سرد
    • دستورالعمل تمیز کردن دستگاه به صورت ماهانه
    • دستور العمل استفاده از بخور سرد
    • آیا می توان در دستگاه بخور سرد از اسانس استفاده کرد؟
    • نکات قابل توجه در مورد استفاده از دستگاه بخور
    • بخور گرم بهتر است یا بخور سرد؟
    • مزایا بخور سرد؟
    • آیا براستی دستگاه اولتراسونیک میتواند باعث دوری حشرات و جانوران موذی شود؟
    • راهنمای خرید حشره کش
    • عوارض استفاده از حشره کش ها و آفت کش های شیمیایی

    درباره ابرار الکتریک

    فروشگاه ابرار الکتریک با هدف فروش مستقیم حشره کش و دستگاه‌های رطوبت ساز (دستگاه بخور) و قطعات یدکی آنها شروع به فعالیت کرد اما با افزایش فروش و بنا بر استقبال و درخواست بازدیدکنندگان سایت و خریداران، تلاش شده طیف گسترده‌تری از محصولات ارائه شود.

    دسته‌بندی محصولات

    • بخور و رطوبت ساز (۱۳)
    • حشره کش (۱۲)
    • روشنایی (۷)
    • قطعات الکترونیکی (۹)
    • قطعات یدکی بخور (۲۳)
    • قطعات یدکی حشره کش (۲۸)
    • یاد آورنده دارو (۴)

    خدمات فروشگاه

    • فروشگاه ابرار الکتریک | خانه
    • فروشگاه اینترنتی ابرار الکتریک
    • ورود به پنل حساب کاربری
    • مشاهده محتویات سبد خرید
    • تسویه حساب و پرداخت
    • اخبار و مقالات سایت

    تماس با فروشگاه

    جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید عمده و یا دریافت نمایندگی با ما تماس بگیرید.

    تلفن: 03538249214

    همراه: 09137076903

    آدرس: یزد، خیابان کاشانی، کوچه بیمارستان مرتاض، ابرار الکتریک.

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to AbrarElectric.Com. Privacy Policy

قیمت انواع شمع خودرو به صورت عمده و خرده فروشی

1شمع پایه بلند تک زمانه دنسو ژاپن SK20HR11 - 380 هزار تومان

2 شمع ایریدیوم سوزنی کوتاه دنسو ژاپن SK20R11 - 320 هزار تومان

3 شمع انجیکا جی پاور سوزنی کوتاه ژاپن 7092 - هزار تومان 180

4 شمع انجیکا جی پاور سوزنی بلند ژاپن 5018 - هزار تومان 200

5 شمع انجیکا تک پلاتین BKR6E-6962 - هزار تومان 140

6 شمع انجیکا کاربراتور ژاپن 6278 - هزار تومان 75

7 شمع اکیوم تک الکترود LZ58 فرانسه - هزار تومان 129

8 شمع دنسو ایریدیوم سوزنی آچار14 پاورپک - هزار تومان 360

9 شمع بوش دو پلاتین 9+ آلمان - هزار تومان 149

10 شمع یورو 4 هیوندای سوزنی ولستر-النترا - هزار تومان 360

11 شمع یورو 4 هیوندای سوزنی پرایدی - هزار تومان 240

12 شمع فابریک رنو فرانسه - هزار تومان 135

13 شمع دنسو تک پلاتین K20PRU - هزار تومان 143

14 شمع بوش تک پلاتین FR7DC آلمان - هزار تومان 120

15 شمع یورو 4 بوش آلمان - هزار تومان 154

16 شمع بوش آلمان پایه بلند 42+ آبی - هزار تومان 154

17 شمع بوش تک الکترود ستروئن FR7DC9 - هزار تومان 120

18 شمع اکیوم دو الکترود فرانسه RFC42LZ2E - هزار تومان 149

19 یورو4موبیزهیونداییNGK - هزار تومان 154

20 شمع انجیکا آچار14NGK لیزر پلاتینیوم - هزار تومان 280

21 شمع انجیکا آچار14NGK لیزر ایریدیوم - 380 هزار تومان

22 شمع حرفه ای خرچنگی ایریدیوم کوتاه - هزار تومان 380

23 شمع حرفه ای خرچنگی ایریدیوم بلند - هزار تومان 420

24 شمع بوش پایه بلتد سیتروئن مات آلمان - هزار تومان 175

25 شمع بوش پایه کوتاه سیتروئن مات آلمان - هزار تومان 129

26 شمع بوش سه پلاتین آلمانF7LTCR - هزار تومان 169

27 شمع موبیز هیوندایی پایه کوتاه ذغالی سوناتاNF-(1881411051) - 160 هزار تومان

28 شمع موبیز هیوندایی پایه کوتاه ذغالی سونتاYF-(1884111051) - 180 هزار تومان

29 شمع موبیز هیوندایی یورو4 سوزنی جنسیس موهاوی1884611060 - 220 هزار تومان

30 شمع موبیز هیوندایی یورو4 سوزنی کادنزا گرانجو سانتافه1884611070 - 280 هزار تومان

31 شمع موبیز هیوندایی پایه کوتاه سوزنی آزرا وراکروز1741023700 6 570 هزار تومان

32 شمع موبیز هیوندایی پایه بلند سوزنی اسپرتیج اپتیما توسان1884011051 6 600 هزار تومان

33 شمع بوش تک پلاتین+8(روس و آلمان) - هزار تومان 110

34 شمع یورو4 جعبه قرمز انجیکا 10Eژاپن - هزار تومان 160

35 شمع ایریدیوم سوزنی پایه کوتاه چری FR7DTC - هزار تومان 260

36 شمع سوزنی ایریدیوم پاور پایه بلندIKH20 - 280 هزار تومان

37 شمع سوزنی ایریدیوم پاور پایه کوتاهIK20 - 260 هزار تومان

38 شمع ایریدیوم سوزنی پایه کوتاه انجیکا IXژاپن - هزار تومان 320

39 شمع ایریدیوم سوزنی پایه بلند انجیکا IXژاپن - هزار تومان 360

40 شمع انجیکا ذغالی پایه بلند ژاپنLFR6C-11 - 160 هزار تومان

41 شمع انجیکا آچار14 ذغالی LZKAR7A - 180 هزار تومان

https://www.yadakmahan.com/

فروشگاه تخصصی شمع خودرو

09050305219

07136393110

فروش تجهیزات آشپزخانه فست فودفروش تجهیزات آشپزخانه فست فود

تولید تجهیزات آشپزخانه فست فود، واردات مستقیم تجهیزات فست فودی و فروش با قیمت مناسب. ارائه خدمات پس از فروش شامل آموزش استفاده از تجهیزات فست فود، فروش قطعات یدکی و لوازم مصرفی تجهیزات فست فود و انجام تعمیرات و گارانتی.

  • انواع کابینت استیل.
  • انواع هود استیل.
  • انواع یخچال و فریزر صنعتی.
  • انواع تاپینگ پیتزا، ساندویچ.
  • انواع فر ساندویچی.
  • انواع فر ذغالی معروف به گریل.
  • انواع صفحه روغنی معروف به گریدل.
  • انواع چهار شعله.
  • انواع فر پیتزای ایتالیایی.
  • انواع فر ریلی.
  • انواع سرخ کن مرغ سوخاری.
  • انواع سرخ کن سیب زمینی.
  • بردینگ مرغ سوخاری.
  • دیسپلی مرغ سوخاری.
  • مرینیتور مرغ سوخاری.
  • انواع خمیر پهن کن.
  • انواع شوت سیب زمینی، شوت ساندویچ و شوت ترکیبی.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

همراه: 09129305380 و 09126011937 و تلفن: 02122329427

https://www.iranhfc.co/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%81%D8%B3%D8%AA-%D9%81%D9%88%D8%AF

https://www.iranhfc.tv/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%81%d8%b3%d8%aa-%d9%81%d9%88%d8%af/

https://www.iranhfc.net/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%81%d8%b3%d8%aa-%d9%81%d9%88%d8%af-2/

https://iranhfc.com/%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87%e2%80%8c%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%86%d8%b4%d8%af%d9%87/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%81%d8%b3%d8%aa-%d9%81%d9%88%d8%af/

https://www.fastfoodsetup.com/restaurantequipment/

https://www.fastfoodstartup.com/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%81%d8%b3%d8%aa-%d9%81%d9%88%d8%af/

یدک ماهان، فروشگاه تخصصی شمع خودروSkip to contentیدک ماهان، فروشگاه تخصصی شمع خودرو

  • Facebook
  • Linkedin
  • Rss
  • Twitter
  • Instagram
  • Aparat
  • Youtube
  • خانه
  • فروشگاه
  • محصولات و خدمات
    • حساب من
    09050305219

    دسته بندی

    • شمع هیوندای Hyundai
    • سایر شمع‌ها
    • شمع ان جی کا NGK
    • شمع اکیوم Eyquem
    • شمع بوش Bosch
    • شمع دنسو Denso
    همه دسته‌هاسایر شمع‌هاشمع ان جی کا NGKشمع اکیوم Eyquemشمع بوش Boschشمع دنسو Densoشمع هیوندای Hyundai انتخاب دسته بندیجستجو0 مورد0 تومان

    ارسال سریع

    ارسال درب منزل

    قیمت مناسب

    بهترین قیمت بازار

    پشتیبانی کامل

    پشتیبانی تمام وقت

    خرید امن

    پرداخت امن بانکی

    جدیدترین محصولات

    • شمع ان جی کا NGK
    • شمع اکیوم Eyquem
    • شمع بوش Bosch
    • شمع دنسو Denso

    شمع انجیکا جی پاور سوزنی بلند ۵۰۱۸

    200,000 تومان

    شمع یورو ۴ جعبه قرمز انجیکا ۱۰E

    160,000 تومان

    شمع انجیکا کاربراتور ۶۲۷۸

    75,000 تومان

    شمع آچار ۱۴ NGK لیزر ایریدیوم

    380,000 تومان

    شمع انجیکا تک پلاتین BKR6E-6962

    140,000 تومان

    شمع آچار ۱۴ NGK لیزر پلاتینیوم

    280,000 تومان

    شمع انجیکا جی پاور سوزنی کوتاه ۷۰۹۲

    180,000 تومان

    شمع انجیکا آچار ۱۴ ذغالی LZKAR7A

    180,000 تومان

    شمع ایریدیوم سوزنی پایه بلند انجیکا IX

    360,000 تومان

    شمع انجیکا ذغالی پایه بلند LFR6C-11

    160,000 تومان

    دسته بندی محصولات

    شمع هیوندای Hyundai(9)شمع ان جی کا NGK(11)شمع اکیوم Eyquem(2)شمع بوش Bosch(9)شمع دنسو Denso(8)

    برای خرید عمده محصولات و یا جهت اخذ نمایندگی فروش با ما تماس بگیرید

    تماس بگیرید

    فروش شمع خودرو

    شمع انجیکا جی پاور سوزنی بلند ۵۰۱۸200,000 تومانشمع انجیکا تک پلاتین BKR6E-6962140,000 تومانشمع انجیکا کاربراتور ۶۲۷۸75,000 تومانشمع انجیکا جی پاور سوزنی کوتاه ۷۰۹۲180,000 تومانشمع بوش دو پلاتین ۹+149,000 تومانشمع ایریدیوم سوزنی کوتاه دنسو ۳۲۰SK20R11320,000 تومانشمع دنسو ایریدیوم سوزنی آچار ۱۴ پاورپک360,000 تومانشمع پایه بلند تک زمانه دنسو SK20HR11380,000 تومانشمع اکیوم تک الکترود LZ58129,000 تومانشمع ایریدیوم سوزنی پایه بلند انجیکا IX360,000 تومان

    فروشگاه یدک ماهان

    یدک ماهان در زمینه لوازم یدکی و مصرفی خودرو فعالیت می‌کند و توانسته به سطح قابل قبول در ارائه خدمات به مشتریان دست یابد. یدک ماهان افتخار دارد به‌عنوان مجموعه مورد اعتماد مردم به ارائه مشاوره، تامین و تضمین قطعات بپردازد.

    فروشگاه یدک ماهان

    محبوب‌ترین ها

    • شمع موبیز هیوندایی پایه کوتاه ذغالی YF-1884111051180,000 تومان
    • شمع یورو 4 هیوندای سوزنی360,000 تومان
    • شمع پایه بلند تک زمانه دنسو SK20HR11380,000 تومان
    • شمع بوش پایه بلند 42+ آبی154,000 تومان
    • شمع موبیز هیوندایی یورو 4 سوزنی 1884611060220,000 تومان
    • شمع یورو 4 هیوندای سوزنی پرایدی240,000 تومان
    • شمع ایریدیوم سوزنی کوتاه دنسو 320SK20R11320,000 تومان
    • شمع بوش تک الکترود سیتروئن FR7DC9120,000 تومان
    • شمع موبیز هیوندایی پایه کوتاه سوزنی 1741023700570,000 تومان
    • شمع بوش تک پلاتین FR7DC120,000 تومان

    درباره ابرار الکتریک

    یدک ماهان در زمینه لوازم یدکی و مصرفی خودرو (بخصوص شمع موتور) فعالیت می‌کند و توانسته به سطح قابل قبول در ارائه خدمات به مشتریان دست یابد. یدک ماهان افتخار دارد به‌عنوان مجموعه مورد اعتماد مردم به ارائه مشاوره، تامین و تضمین قطعات بپردازد.

    دسته‌بندی محصولات

    • سایر شمع‌ها (۲)
    • شمع اکیوم Eyquem (2)
    • شمع ان جی کا NGK (11)
    • شمع بوش Bosch (9)
    • شمع دنسو Denso (8)
    • شمع هیوندای Hyundai (9)

    خدمات فروشگاه

    • فروشگاه یدک ماهان | خانه
    • فروشگاه اینترنتی یدک ماهان
    • ورود به پنل حساب کاربری
    • مشاهده محتویات سبد خرید
    • تسویه حساب و پرداخت
    • اخبار و مقالات سایت

    تماس با فروشگاه

    جهت مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از قیمت انواع شمع خودرو به صورت عمده و خرده فروشی با ما تماس بگیرید.

    تلفن همراه: 09050305219

    آدرس: شیراز، معالی آباد، قصر 2، واحد 17.

    فروشگاه تخصصی شمع خودرو

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to YadakMahan.Com. Privacy Policy

پلی یورتانها دسته ای از پلیمرهای پر مصارف با خواص عالی هستند. به همین خاطر، طراحان و متخصصان صنایع پوشش دهی بخوبی توان بهره بردای از این ترکیبات را در کاربردهای گوناگون دارند. مثالهای متعددی برای کاربردهای فراوان این ترکیبات وجود دارد، از جمله پوششهای شفاف برای پوشش دهنده های تک لایه مخصوص بامها و رنگهای مشخص کردن محل گذر عابرین پیاده و غیره...

© 2019 Adam's Travel Blog. All rights reserved.
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started